Leseglede

Lesing og leseglede er viktig, og derfor hadde 1STA i dag besøk av skolebibliotekar Kjell Håkon. Med seg hadde han to fulle bokkasser nøye utvalgt for å fenge målgruppa: TikTok-bøker, grafiske romaner, ungdomslitteratur, krim, feministiske bøker, novellesamlinger og faktabøker, for å nevne noe. Alle elevene fant seg en bok som de nå skal lese!

Vi er heldige som har et velfylt bibliotek og ansatte som tar imot bestillinger som dette på strak arm!

Elever ved Aust Lofoten videregående skole samlet på biblioteket   Esker med bøker - Klikk for stort bilde